Life is too short to wake up with regrets...Love the people who treat you right & forget the ones who don't!!...Believe that everything happens for a reason...If you get a chance-take it...If it changes your life-let it...Nobody said life would be easy...They just promised it would be worth it...^_^*

10 May 2013

oh my kawan...


halluuu....
ermm...
pepagi neh tetibe ase nk menaip..

errmm...
td godek2 gmbr...
dtg 1 pasaan...
rasa sgt2 brsyukur...
kerna hidup aku dikelilingi ramai kwn..
sejak dr zmn sek smpai skang..
hope smpai bebile...

pd aku hidup brkawan sgt2 pnting..
sbb mereka org kedua slps kluarga...
bkn nye pkwe@mkwe yg blom tntu ade time kite sakit..
besenye mmg kwn yg ade d sisi 24/7..
lbey2 ag ble kite brjauhan dr kluarga..
mereka la yg byk mmbntu kita..
saat suka n duka...
ketawa menangis brsama tu da jd sbhgian dr hidup brkwn...

rugila sesape yg kate mereka x suka brkawan n lg ske hidup sorg..
pd aku bodoh la mereka tuh sbb kwn la yg byk mewarnai hidup kita..
xkire kaler ape..
pelangi, blocking, taik itik, trffic light...
stiap yg brlaku spnjg brkawan akn mnjd knangan pd kite..
yg kdgkala akn mmbuatkn kita trsenyum pabila melihat dan mengingatinya kmbali...

wlupn ade msenye kita akn dpt kwn yg nauzubillah prangainye..
nmun hakikatnya prkara trsebut mnjdi slah 1 pngajaran tok kita..
spye psnie lbey brhati2 dlm memilih kwn..

alhamdulillah..
stakat nie kwn2 yg sntiasa di samping aku sumenye oke...
xde yg mnyetankan aku lg...
sbb aku sndri yg prlu wt kputusan..
sama ada mao jd baek or jahat...
kita msing2 tahu brfikir baek atau buruk..
jgn slhkn kwn sekiranya kita jd jahat..
sbb sgale kputusan kita yg tntukan...

nceb baek aku mmbesar dlm zmn yg dh smakin moden..
ade plbgai kmudahan tok rakamkn knangan aku brsama rakan2..
smge mereka ini sntiasa ada di saat jtuh dan bgunku dlm kehidupan ini..
dan sntiasa mmberikn snyuman d wajah ketatku ini...
hahahahha

papaie....


kawan-kawanku......


 kwn zmn sek rendah..



kwn zmn sek menengah rendah..



kwn zmn sek menengah teknik..



kwn zmn PLKN..



kwn bilik hostel diploma..



kawan sekelas Diploma Seni Lukis dan Seni Reka (Seni Halus)..



terkini...bebudak Bachelor of Fine Art...


moga persahabatan kita kekal selamanye!!!!!!!!!!






p/s: mmg akn sntiasa rndukan mereka2 neh!!!!!










No comments:

Post a Comment