Life is too short to wake up with regrets...Love the people who treat you right & forget the ones who don't!!...Believe that everything happens for a reason...If you get a chance-take it...If it changes your life-let it...Nobody said life would be easy...They just promised it would be worth it...^_^*

27 January 2012

mengomel seketika....

salam n hyep...^_^*

cm tjuk entry...sekadar nk mngomel seketika....lam beberape ayt...*beberapa ayt yg byk sebenarnyer.....hahahahha

cm yg kalian mgkin tao....skang aku ngh brcuti semester....mmg bosan sbb xde aktvti...nk kje cm jap sgt...tp bler lpak kt umh mmg r bosan...hadoi...

biler da bosan neh mule mcm2 mnde yg mereng kuar mnguasai otak yg mmg da byk wayar yg trcabut n trbakar...heheheh...ntah cmne leh lak trpikir nk kawen..padahal sndri mmg da tao yg diri neh xde xcalon pon klu nk kawen...xkn la ade lak calon jatoh dr langit an???tu klu lam karton @ movie @ drama mybe r leh trjadi kot...hehhehe

cmne leh kuar sal kawen???sbb bosan n rase klu ade suami mybe ade owg nk dbuli, brmnje, brgurau snda n sbgainyer....almklumla....biler aku hye 2 brdik n aku yg bgsu n yg sulung lak abg so mmg la xde mnde nk wt..klu kakak mybe la leh gosip2 kot n kgsi mnat p wndow soping @ sbgainyer....

tp Tuhan 2 Maha Adil...Dia yg Maha Mengetahui biler masenyer jodoh yg sesuai untkku akn hadir...sesungguhnya jodoh dan ajal itu d tgn Yang Maha Kuasa kn??...aku sbgai hambaNya hnye prlu bykkn brdoa dan brsabar...xprlu la trgesa2 an???aku pn agk muda la lg....(pasan).....hehehhehe....n aku mybe xsesuai ag nk jd isteri org kowt...sbb tu Tuhan belum temukn lg jodoh tok aku.....hehehehhe....ta kesah la da tu....^_^*....

dok kt umh aku mmg bina badan la n jd bdk kcik kot...hahahhahaha....tgk karton xhabeh2...minat tonton drama melayu asenyer mmg da hmpir pupus...klu bkn pelakon yg aku ske brlakon mmg aku xtgk la....tu pn tgk la dyer brlakon ngn sape...klu ngn ppmpn yg hmpeh sket mmg kem salam awl2 jela aku nk tgk...hehehhehe...tp skang aku ske lak gk tgk cter Bicara Hati...sbb Sharnaz brlakon...cm sweet je wlupn jln cter cm agk lmbt...try tgk sket...klu da mkin lmbat mmg wasalam la...hehehhe...

1 lagi cter kesukaan skang ialah Dragon Ball...hahahhaha....nostalgia tol cter neh....dr kcik kot tgk...skli wt siaran ulangan ag mmg la aku kje tgk cter neh je...ngn ayh2 aku pn joint....mak aku smpai da bosan da aku asik tgk cter neh....maap la yerk...=D

hmmmpppp.....ngat t nk upload gmbr lagi....tp tgk la biler rajin....hahhhahaha....

smpai cnie je la dulu yerk...da pnjg da ngomel neh...

adios~~

No comments:

Post a Comment